Tyypillisessä mainostoimistossa on myyntiorganisaatio, johon kuuluvat: yhteys- tai projektijohtajat, heidän alaisuudessaan olevat projektisihteerit, projektisuunnittelijat jne. Luovia ihmisiä johtaa yleensä luova johtaja, sitten tulevat copywriterit, art directorit ja edellisten assistentit tai vastaavat. On selvää, että mitä suurempi organisaatio on, sitä kankeammaksi ja kalliimmaksi se tulee. Tämän maksaa tietysti asiakas.

 

Miksi Brand Pit?

 

Brand Pit on luova yhteisö, joka hyödyntää verkostoitumalla nykyaikaista tiedonvälitystä. Brand Pitissä miltei kaikki ovat yrittäjiä, vakituisesti palkattua henkilökuntaa on mahdollisimman vähän. Tämä tarkoittaa sinulle järkevämpää hinnoittelua ja korkeampaa laatua. Meillä ei ole ylimääräisiä seurustelu-upseereja kuten joillakin kollegoillamme. Meillä kaikki ovat todellisia luovia suunnittelijoita tai tuottajia.

 

Mikä on Brand Pitin heikkous?

 

Me emme osaa imelästi seurustella. Monet meistä ovat liian suorapuheisia ja rehellisiä. Olemme oman alamme spesialisteja ja ylpeitä siitä. Jees-miehiksi meistä ei ole.

 

Ideoita jotka uppoavat kuluttajaan,

mutta eivät maksa maltaita